Norises laiks | Programmas nosaukums | Programmā ietvertie modeļi | Vadītājs | Stundu skaits | Pedagogu skaits | Programma |
Oktobris | Sadarbība – skolēns, skolotājs, vecāks | -
Skolotāja un vecāku sadarbība skolēna atbalstam sākumskolas posmā. -
Skolēna un skolotāja sadarbība mācību motivācijas veicināšanā. -
Sākumskolas skolēnu sadarbība. | Dina Alkšbirze/ Laila Gedrovica
| 6 | 25 |
|
19.oktobris Ventspils Valsts 1.ģimnāzija | Pētniecisko prasmju attīstīšana ķīmijā pamatskolā | - Sniegt zināšanas un attīstīt prasmes skolotājiem, sagatavot, analizēt pētnieciskos laboratorijas darbus, vērtēt skolēnu sniegumu, izmantojot snieguma līmeņu aprakstus pētnieciskm laboratorijas darbam.
- Izstrādāt laboratorijas darbus, lai veiksmīgi sagtavotu SLA pētniecisko prasmju vērtēšanai.
- Veicināt Talsu un Ventspils ķīmijas skolotāju sadarbību.
| Ilze Ventiņa/Vita Bērzleja | 6 | 40 |
|
20.oktobris | Skolēnu izaicinoša uzvedība skolā | - Iepazīstināt ar anketas “Skolēnu izaicinoša uzvedība klasē” apkopotajiem datiem.
- Izprast problemātiskas uzvedības cēloņu.
- Plānot, kā rīkoties izaicinošas uzvedības gadījumos.
- Apgūt drošu pašaizsardzības tehniku.
- Pilnveidot zināšanas un prasmes skolēnu pozitīvas uzvedības modelēšanā.
- Analizēt problēmsituācijas, rast labākos risināšanas veidus.
| Alīna Jackeviča/Līga Bērziņa | 6 | 25 (tikai TVĢ skolotājiem) |
|
Novembris | Drāmas elementi mācību stundā | Drāmas izmantošana mācību stundās. Metodika drāmas satura īstenošanai: 1.iztēles rosināšana, 2.asociatīvās domāšanas treniņš, 3.tautasdziesmas, dzejoļi, spontānā runa, 4. lomu spēles, 5. stāsta uzbūve, 6. stāstu sacerēšana divatā, 7. komandā stāstu izspēle. | Antra Puriņa | 6 | 25 |
|
29.novembris | Lasītprasmes pilnveidošana un nostiprināšana | -
Diskusija par lasītprasmes nozīmi mācību procesā. -
Pieredze, praktiski ieteikumi un uzdevumi skolēniem, ko papildina atsevišķas teorētiskas atziņas, kā attīstīt, pilnveidot lasītprasmi atbilstoši konkrētam mērķim, piemēram, lai atbildētu uz jautājumiem, sameklētu faktus, uzrakstītu viedokli, prognozētu, izprastu jēdzienus utt., izmantojot mērķim atbilstošu informācijas avotu, piemēram, mācību literatūru, uzziņu literatūru, interneta resursus, laikrakstus, zinātnisko literatūru. -
Izmantojot lasītprasmes pilnveidi, kā attīstīt mācīšanas prasmes un informācijas organizēšanas un izmantošanas prasmes. -
Lasītprasmes attīstīšanai kā izmantot solo taksonomiju un dziļo mācīšanos, kad skolēns analizē, argumentē, pretstata, kritizē, prognozē, rada utt. | Ilze Osipova/ Ilze Kļaviņa 7. – 12.klases | 6 | 25 |
|
12.novembris | Klasvadība | - Vēlmju apzināšana. Temperamenta tipu noteikšana. Temperamenta tipu raksturojums, rīcības modeļi dažādās situācijās.
- Klasvadības metodes, zinot skolēnu temperamenta tipus.
- Klasvadības metodes, zinot pedagoga temperamenta tipu, sava darba organizēšanai, emocionālās labsajūtas veicināšanai.
- Labās prakses piemēri klasvadībā.
| Ieva Smildzēja | 6 | 25 |
|
8.novembris | Prasmju pilnveide darbā ar Google Workspace | - Pilnveidot prasmes, darbojoties Google Workspace.
- Praktiski sadarboties ar kolēģiem, izmantojot Google piedāvātās iespējas.
| Iveta Milta | 6 | 25 |
|