Audzināšana
Audzināšanas darba prioritātes
Ģimnāzijas prioritātes audzināšanas darbā 2020. - 2024. gadam. Prioritātes noteiktas atbilstoši Ģimnāzijas nolikumā(apstiprināts ar Talsu novada domes 2016. gada 16. jūnija lēmumu Nr.354) izvirzītajiem uzdevumiem.
2023./2024.m.g. prioritāte ir skolēnu mācīšanās motivācijas veicināšana un atbalsts pozitīvai uzvedībai.
Iepriekšējo gadu prioritātes:
2020./2021. | 2021./2022. | 2022./2023. | |||
|
|
|
Izglītības procesā sasniedzamais rezultāts ir skolēna personība un tai piemītoši tikumi.
Audzināšanas mērķis - nodrošināt iespēju katram izglītojamam kļūt par krietnu cilvēku, tikumisku, rīcībspējīgu un atbildīgu personību sabiedrībā, veicināt izglītojamā izpratni par vērtībām un tikumiem, sekmējot to iedzīvināšanu, bagātināt kultūrvēsturisko pieredzi, stiprināt piederību un lojalitāti Latvijas valstij un Latvijas Republikas Satversmei.
Klases audzinātāja(s) | Klase | ||
Laila Gedrovica | 1.a | ||
Ilona Zitmane | 1.b | ||
Ligita Treimane | 1.c | ||
Agnese Ozola | 2.a | ||
Solvita Gulbe | 2.b | ||
Sindija Ratniece | 2.c | ||
Dina Alkšbirze | 3.a | ||
Anita Indriksone | 3.b | ||
Alīna Jackeviča | 3.c | ||
Alla Ankmane | 4.a | ||
Asja Kuike | 4.b | ||
Ieva Zariņa | 4.c | ||
Iveta Kālberga | 5.a | ||
Lauris Karlušas | 5.b | ||
Dace Tindenovska | 6.a | ||
Sandra Zvirgzdiņa | 6.b | ||
Lidija Ēce-Gvozdicka | 7.a | ||
Nannija Pētersone-Norenberga | 7.b | ||
Baiba Burkhardte | 8.a | ||
Krišjānis Roze | 8.b | ||
Inessa Tarasova | 8.c | ||
Maija Aveniņa | 9.a | ||
Madlēna Ūdre | 9.b | ||
Inguna Paleja | 10.a | ||
Zane Zaļkalne | 10.b | ||
Ilze Osipova | 10.c | ||
Aija Grīvane | 11.a | ||
Mārtiņš Danne | 11.b | ||
Jana Jase | 11.c | ||
Ieva Sebre, Singurs Zariņš | 12. |