Lietotāja profils
Ielogojies ar kādu no sociālajiem tīkliem

draugiem.lv twitter.com facebook.com
Ieskaties
Ģimnāzija sociālajos tīklos

Seminārs skolēniem par mācību uzņēmumiem 14.10.2013 14:40

Pagājušā mācību gada veiksmīgākais SMU „Dream Sleep” dalījās savā pieredzē, kā attīstīt savu biznesa ideju un produktu, cik daudz pūļu un neatlaidības tika ieguldīts šajā uzņēmumā. Jaunajiem SMU veidotājiem ļoti pamācoša un iedvesmojoša bija gūtā viņu pieredze un iespaidi Londonas starptautiskajā SMU festivālā. Šie jaunieši savu SMU ir pārveidojuši un darbu turpina kā reāli uzņēmēji.

SIA „VeloSock” līdzīpašniece Vita Šteina, daloties pieredzē par sava oriģinālā biznesa uzsākšanu, atzīmēja, ka nav grūti radīt, ir grūti ieiet tirgū, bet visgrūtāk – tirgū noturēties.

Aldis Cimmermanis, SIA „Uppe” īpašnieks, aicināja jauniešus ar cieņu izturēties pret savu laiku, to lietderīgi izmantot. Interesants bija viņa teiktais – neveiksmes vajā visus, bet panāk tikai neveiksminiekus.

Līga Gablika, „Aerodium” mārketinga vadītāja, aizraujoši stāstīja par uzņēmuma sasniegumiem un ar lepnumu paziņoja, ka „Aerodium” ir pasaulē vadošā kompānija vēja tuneļu ražošanā. Viņu ražotie vēja tuneļi pabijuši 27 valstīs, un tajos lidojuši vairāk kā 400 000 cilvēku. Šī uzņēmuma biznesa politika – pieņemt izaicinājumus un tad meklēt risinājumus.

Ļoti iedvesmojoša un radoša bija zīmolu ligzdas „Matka” vadītājas Ineses Apses Apsītes prezentācija „Sinking Session”, kurā viņa uzsvēra stratēģiskās domāšanas un radošuma nozīmi biznesā. Daudz jaunu uzzinājām par zīmolu veidošanu. Savu stāstījumu viņa noslēdza ar domu, ka vissvarīgākais, lai radītajam produktam būtu dvēsele un stāsts ar pievienoto emocionālo vērtību.

Semināra noslēgumā gūtās zināšanas un iedvesmu likām lietā radošajās darbnīcās. Visi priecājamies par Gundara Brožes laimēto balvu no dizaina modes veikala „Monton”.

11.klases komercvirziena skolēnu vārdā Sindija Kalniņa


Pievienotie attēli

Pievienotās galerijas

Seminārs skolēniem par mācību uzņēmumiem


Atslēgvārdi

SMU